O škole
Týden od pondělí 13. ledna do neděle 19. ledna 2025
* * *
Jan Palach - 11. 8. 1948 - 16. 1. 1969
Vážení a milí přátelé,
přeji nám úspěšný týden.
V neděli 12. ledna se ve škole uskutečnily již popáté naše Přijímačky nanečisto. Mám z toho obrovskou radost a jako každý rok moc děkuji kolegům, kteří školní přijímačky nanečisto připravili a uskutečnili. Radost mám o to větší, že se rozhoupal i CERMAT a v závěru ledna budeme moci ve škole zkusit Přijímačky nanečisto z kuchyně CERMATu. Náskok pěti let mě opravdu těší :-))
Rád bych také poděkoval za proběhlý lyžařský kurz. Těší mě kladné ohlasy rodičů a ještě víc mě těší, že na chodbách školy vidím své kolegy v obležení našich lyžařů, jak něco důležitě probírají a očividně je to těší. A největší radost mám z toho, jak se ubytovatel o našich žácích vyjadřoval- tak bezva a slušnou partu tam prý ještě neměli. Kluci a holky díky za to. Mám obrovskou radost a jsem na Vás pyšný.
Poslední dík míří k paní MUDr. Markétě Ježkové, nehvizdské dětské lékařce, se kterou jsme začali konzultovat jídelníček školní jídelny a která nám věnuje opravdu hodně času.
Díky i Vám paní doktorko :-))
Tak klidný a přející týden nám všem! A ještě lepší víkend!
* * *
Vážení rodiče, věnujte prosím pozornost následujícím informacím:
S účinností od 1. února bude možné si ve školní jídelně ZŠ vždy kromě pondělí vybírat ze dvou jídel, salátový bar zůstane zachován.
V ZŠ se stravné platí hotově vždy první a druhý pracovní den v měsíci od 7.00 do 8.00 hod v místnosti školníka – nová budova školy, Bedřicha Mouchy 243, Nehvizdy.
Škola preferuje bezhotovostní platbu na účet 428465319/0800, a to nejpozději ke každému 10. dni v měsíci.
Odhlásit či přihlásit (nikoli zvolit) stravu pro žáka je možné výhradně na portálu www.strava.cz , a to na příslušný den do 6.00 hodin, jinak kdykoli dříve.
Volbu jídla č. 2 na následující týden je nutné provést nejpozději do pátku 12.00 hodin týdne předchozího. V případě, že strávník do tohoto termínu neprovede volbu jídla č. 2, bude mu automaticky vydáno jídlo č. 1.
Pozor! V případě nepředložení čipu nebo ISIC karty bude strávníkovi vydána pouze polévka.
V případě ztráty čipu či ISIC karty je nutné kontaktovat vedoucí školní jídelny Janu Jírovou , tel. 722 935 538, e-mail janajirova@volny.cz.
Žákovi bude v případě ztráty čipu vydán čip nový, v případě ztráty ISIC karty bude žákovi zapůjčen čip do doby vydání ISIC karty nové.
V případě onemocnění žáka si mohou rodiče vyzvednout oběd pouze první den jeho nemoci do vlastních přinesených nádob v době od 11.00 do 11.30 hodin.
Webové prostředí pro objednávání a volby jídel bude upraveno v průběhu měsíce ledna 2025. O možnosti objednávat druhé jídlo budou rodiče žáků informováni přes Bakaláře
* * *
* * *